Service & contact werkgevers
Onze experts staan voor je klaar als je vragen hebt. Veel kun je zelf online regelen. Maar je kunt ook bellen, mailen of een afspraak maken.
Vragen en antwoorden
Je levert elke periode voor de uiterste aanleverdatum de loongegevens bij ons aan. Bekijk een overzicht van de aanleverdata.
Ben je de inloggegevens van je upa-account kwijt? Vraag de gegevens makkelijk opnieuw aan.
Misschien heb je iets over het hoofd gezien of was je te laat met de aanlevering. Als je niet, verkeerd of onvolledig loongegevens aanlevert, dan krijg je een geschatte factuur (ambtshalve nota). Lees wat je moet doen als je een geschatte factuur krijgt.
Ja, je kunt je factuur ook via e-mail ontvangen in plaats van via post. Je regelt het makkelijk zelf bij je betaalgegevens.
Heb je een andere vraag?
Dan staan we voor je klaar. Kies zelf hoe je contact met ons opneemt.
Onze medewerkers helpen je graag persoonlijk. Iedere werkdag van 09.00 tot 17.00 uur zitten we voor je klaar.
Stel je vraag via ons contactformulier.
Wil je je werknemers meer informatie geven over onze pensioenregeling? Of wil je je bedrijf vrijwillig aansluiten bij ons fonds? Dan helpt de pensioenconsulent je graag verder. Maak een afspraak.
Schrijf je liever een brief? Dat kan. Ons adres:
Oak Pensioen
Postbus 41160
9701 CD Groningen